Ενώ οι οπτικές προτιμήσεις κάθε ατόμου είναι διαφορετικές, υπάρχουν κάποιες οικουμενικές αρχές που ενσωματώνονται σε όλες τις επιτυχημένες ιστοσελίδες.

Καθώς το διαδίκτυο ωριμάζει, οι επισκέπτες έρχονται στην ιατρικής σας ιστοσελίδα με υψηλότερες προσδοκίες. Η αποτυχία να ικανοποιηθούν αυτές οι προσδοκίες μπορεί να μειώσει δραματικά την αποτελεσματικότητα της ιστοσελίδας σας.


Παρακάτω αποτυπώνονται σε μια απλή λίστα οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας μιας ιατρικής ιστοσελίδας:

1. Ποιότητα Περιεχομένου

Οι άνθρωποι επισκέπτονται την ιστοσελίδα σας για να δουν το περιεχόμενό της, οπότε η παροχή ιατρικού περιεχομένου που να αξίζει τον κόπο είναι ένα από τα πιο θεμελιώδη ζητήματα που πρέπει να καλυφθεί.

Η ποιότητα του περιεχομένου της ιατρικής ιστοσελίδας δεν παίζει μόνο καθοριστικό ρόλο στην μετατροπή των επισκεπτών σε πελάτες, αλλά επίσης επηρεάζει άμεσα την κατάταξη της ιατρικής ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης. Η δημιουργία καλού περιεχομένου είναι χρονοβόρα, οπότε θα πρέπει να αφιερώσετε αρκετό χρόνο σε αυτή πριν ακόμα τη δημιουργία της ιστοσελίδας.


2. Ευχρηστία

Πολλές ιατρικές ιστοσελίδες στο διαδίκτυο αποτυγχάνουν επειδή οι επισκέπτες τους είτε δεν μπορούν να καταλάβουν πώς να χρησιμοποιούν το site είτε δεν μπαίνουν καν στον κόπο να προσπαθήσουν να καταλάβουν τον καινοτόμο τρόπο πλοήγησης που ο σχεδιαστής της ιστοσελίδας έχει περάσει αμέτρητες ώρες για να δημιουργήσει.

Για να εξασφαλιστεί ότι οι επισκέπτες βρίσκουν την ιατρική ιστοσελίδα σας εύκολη στη χρήση, είναι σκόπιμο να κάνετε μερικές απλές δοκιμές σε ένα μικρό αριθμό ανθρώπων από το κοινό που απευθύνεστε. Απλά ζητήστε τους να εκτελέσουν ορισμένες βασικές εργασίες στην ιστοσελίδα σας (όπως να βρουν ένα άρθρο σχετικά με την πάθησή τους ή να βρουν τις ιατρικές υπηρεσίες που παρέχετε). Μπορεί να εκπλαγείτε με τα αποτελέσματα και τα ευρήματα μπορούν να βελτιώσουν κατά πολύ την ιστοσελίδα σας στο σύνολό της.


3. Προσβασιμότητα

Οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, χρησιμοποιώντας έναν αυξανόμενο αριθμό συνδέσεων, προγραμμάτων περιήγησης (browsers) και συσκευών. Από τηλεφωνικές συνδέσεις έως συνδέσεις από κινητά, από laptops έως smartphones, από σύγχρονα έως μη αναβαθμισμένα προγράμματα περιήγησης. Η ιατρική ιστοσελίδα σας θα πρέπει να είναι προσβάσιμη από οποιαδήποτε από τις πλατφόρμες που οι άνθρωποι είναι πιθανό να χρησιμοποιούν.

Η έννοια κλειδί εδώ είναι η «χαριτωμένη υποβάθμιση” το οποίο με απλά λόγια σημαίνει ότι, ενώ μια απλή συσκευή μπορεί να μην εμφανίζει την ιστοσελίδα σας σε όλο της το μεγαλείο, θα πρέπει να εξακολουθεί να εμφανίζεται με ένα αξιοσέβαστο τρόπο.


4. Στρατηγική

Μια καλή στρατηγική είναι απαραίτητη για να αποκτήσετε μια ικανοποιητική “επιστροφή” των χρημάτων που επενδύσατε στην ανάπτυξη της ιατρικής σας ιστοσελίδας. Βεβαιωθείτε ότι ξέρετε γιατί έχετε μια ιστοσελίδα και τι αποτελέσματα αναμένετε από αυτή πριν περάσετε στη δημιουργία της.


5. Ελκυστικός σχεδιασμός (design)

Ο καθένας θέλει να έχει την καλύτερη ιατρική ιστοσελίδα. Πολλοί σχεδιαστές ιστοσελίδων έχουν έμμονη ιδέα με αυτό – εν μέρει επειδή είναι διασκεδαστικό και εν μέρει επειδή είναι μια εύκολη πώληση. Ενώ το site σας θα πρέπει να είναι όμορφο, η εμφάνισή του είναι μόνο ένα κομμάτι του παζλ. Το κλειδί είναι να προσδιοριστεί το κοινό στο οποίο απευθύνεστε και να δημιουργηθεί ένα design που βρίσκουν ελκυστικό, αλλά βεβαιωθείτε ότι όλα τα άλλα σημεία που αναφέρθηκαν παραπάνω έχουν απαντηθεί.


6. Προώθηση της ιατρικής ιστοσελίδας σας

Απλά έχοντας μια ιατρική ιστοσελίδα δεν είναι πλέον αρκετό. Θα πρέπει να οικοδομήσουμε ενεργά με την προώθηση της ιστοσελίδας σας. Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να γίνει αυτό, όπως το SEO (Βελτιστοποίηση για της μηχανές αναζήτησης) τα Social Media (Facebook, Twitter) καθώς και οι παραδοσιακές μέθοδοι εκτός διαδικτύου, όπως έντυπα ή φυλλάδια. Το σημαντικό πράγμα είναι να έχετε μια στρατηγική και να την εκτελείτε.


7. Δώστε έναν λόγο για να επιστρέψουν

Μερικά sites θέλουν τους ανθρώπους να τα επισκέπτονται μόνο μία φορά. Αν το site σας είναι ένα από αυτά, εξετάστε να παρέχετε στους επισκέπτες σας έναν λόγο για να επιστρέψουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι επισκέπτονται τόσες πολλές ιστοσελίδες σε μια μέρα, που απλά δεν μπορούν να θυμηθούν όλες τις ιστοσελίδες που έχουν επισκεπτεί.


8. Χρήση του Analytics

Υπάρχουν μερικά μεγάλα εργαλεία γύρω από αυτό, όχι μόνο για να παρακολουθείτε πόσοι άνθρωποι επισκέπτονται το site σας, αλλά τι κάνουν όταν φτάσουν εκεί. Αυτό παρέχει πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να βελτιώσουν το site σας με τον εντοπισμό των σημείων που επισκέπτονται περισσότερο και τα σημεία αναχώρησης. Με αυτή την τρόπο που βασίζεται στην πραγματική χρήση,η ιατρική ιστοσελίδα σας μπορεί να βελτιωθεί ώστε να ενισχυθεί η αποτελεσματικότητά της.