Βασίζεστε στη μηχανή αναζήτησης Google για να βρεθεί η ιστοσελίδα σας στο διαδίκτυο; Για πολλούς επαγγελματίες υγείας, τα αποτελέσματα αναζήτησης Google είναι σημαντικά για την απόκτηση νέων επισκεπτών στην ιστοσελίδα και τη μετατροπή τους σε πελάτες.

Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας (Search Engine Optimization), ώστε να επιτευχθεί μια καλή θέση στην κατάταξη των αποτελεσμάτων Google, ανέκαθεν βασιζόταν στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Στις 21 Απριλίου 2015 όμως, η Google άλλαξε τους κανόνες και από τότε χρησιμοποιείται ως στοιχείο κατάταξης και η “φιλικότητα” των ιστοσελίδων προς τις κινητές συσκευές.

Ξεκινώντας την 21η Απριλίου, θα επεκτείνουμε τη χρήση της φιλικότητας προς τα κινητά ως σήμα κατάταξης. Αυτή η αλλαγή θα επηρεάσει τις αναζητήσεις μέσω κινητών σε όλες τις γλώσσες σε όλο τον κόσμο και θα έχει σημαντική επίπτωση στα αποτελέσματα αναζήτησής μας. Ως εκ τούτου, οι χρήστες θα είναι ευκολότερο να πάρουν τα σχετικά, υψηλής ποιότητας αποτελέσματα αναζήτησης που έχουν βελτιστοποιηθεί για τις συσκευές τους…

… ανακοινώθηκε από το Google Webmaster Central Blog.

Δεδομένου ότι η γενική χρήση των κινητών συσκευών αυξάνεται σταθερά, ο τρόπος με τον οποίο το περιεχόμενο της ιστοσελίδας χρησιμοποιείται και εμφανίζεται με φιλικό τρόπο στη συσκευή, γίνεται το πρότυπο για τις ιστοσελίδες σήμερα.

Η Google προσπαθεί να παρέχει αποτελέσματα αναζήτησης που είναι όσο το δυνατόν σχετικά με τις λέξεις-κλειδιά της κάθε αναζήτησης. Προκειμένου μια ιστοσελίδα να είναι εμφανίζεται υψηλά στις κατατάξεις της Google, το περιεχόμενο και το φιλικό προς κινητά περιβάλλον είναι ζωτικής σημασίας για την επίτευξη αυτού του σκοπού.

Αν δεν είστε σίγουροι ότι η ιστοσελίδα σας φιλική προς κινητά, κάντε αυτό το τεστ