Από άποψη marketing, τα στατιστικά του Facebook είναι συγκλονιστικά. Το μισό του ελληνικού πληθυσμού χρησιμοποιεί το Facebook τουλάχιστον μία φορά το μήνα. Περισσότερο από το 40 τοις εκατό των μικρών επιχειρήσεων προβάλλονται και προωθούνται μέσα από τις σελίδες του. Αυτά και πολλά άλλα στατιστικά, έχουν κάνει το Facebook αδιαμφισβήτητο πρωταθλητή και απαραίτητο εργαλείο για την προώθηση των ιατρικών υπηρεσιών σας.

Μια σελίδα Facebook είναι ζωτικής σημασίας για νοσοκομεία, κλινικές, ομάδες ιατρών καθώς και παρόχους υγειονομικής περίθαλψης γενικότερα. Μια αποτελεσματική παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να αναδείξει την επαγγελματική σας εμπειρία, να αυξήσει την πιστότητα των υπάρχοντων πελατών σας και να προσελκύσει νέους ασθενείς.

Είναι μια πρόκληση η σελίδα σας να ξεχωρίσει ανάμεσα από πλήθος άλλων επαγγελματικών σελίδων Facebook. Γι αυτό το λόγο, η online παρουσία σας θα πρέπει να εμφανίζεται στον επισκέπτη ως φιλόξενη, μοναδική και ξεχωριστή. Ως αποτέλεσμα, το κοινό ανταμείβει τις ενδιαφέρουσες και ελκυστικές σελίδες, με τακτικές επισκέψεις και αφοσίωση.


Αλλά θα χρειαστεί περισσότερο από τα βασικά στοιχεία για να κάνουν τη σελίδα σας πιο αποτελεσματική από τον ανταγωνισμό. Παρακάτω παρουσιάζονται  μερικοί από τους τρόπους για να το επιτύχετε:

Κρατήστε την εμφάνιση φρέσκια.

Σε γενικές γραμμές, οι επαγγελματικές σελίδες Facebook έχουν παρόμοια διάταξη. Αλλά μπορείτε να διαφοροποιήσετε την εμφάνιση της σελίδας σας με προσαρμοσμένες εικαστικές πινελιές, γραφικά και στοιχεία περιεχομένου όπως ένα podcast. Χρησιμοποιήστε μια φωτογραφία εξώφυλλου που αποσπά την προσοχή, και αλλάζετέ τη συχνά. Επιπλέον, χρησιμοποιήστε εντυπωσιακές εικόνες σε ολόκληρη τη σελίδα για να δημιουργήσετε εναλλαγές χρωμάτων και να διατηρηθεί το ενδιαφέρον των επισκεπτών.


Ανανεώστε συχνά το περιεχόμενό σας.

Όπως στα περισσότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έτσι και στο Facebook είναι πολύ εύκολο να αλλάξετε, να αναθεωρήσετε και να ανανεώσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας. Προσθέστε νέες δημοσιεύσεις τακτικά, αρκετές φορές κάθε εβδομάδα. Μην αμελήσετε τις δευτερεύουσες σελίδες, όπως τη σελίδα ΣΧΕΤΙΚΑ (About), τη σελίδα ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ (Services), και από τις σελίδες φωτογραφία / βίντεο (PHOTO/VIDEO).


Φτιάξτε το προφίλ σας.

Γράψτε από την προοπτική του κοινού σας. Ποιες είναι οι ανάγκες και τα ενδιαφέροντα του αναγνώστη, και πώς μπορείτε να του δώσετε απαντήσεις ή λύσεις; Με ποιους τρόπους είναι οι υπηρεσίες σας καλύτερες από του ανταγωνισμού; Προσφέρετε κάτι που είναι μοναδικό και διαφορετικό;


Προσαρμόστε την πλοήγηση και τις συνδέσεις σας.

Όλες οι σελίδες έχουν τα πεδία ΑΡΧΙΚΗ, ΣΧΕΤΙΚΑ και ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ. Χρησιμοποιήστε την ευελιξία της σελίδας σας για να δημιουργήσετε χρήσιμες και ενδιαφέρουσες προσαρμοσμένες σελίδες. Σκεφτείτε, για παράδειγμα, συνδέσεις με άλλες σελίδες κοινωνικής δικτύωσης, λεπτομέρειες σχετικά με τις υπηρεσίες σας, δωρεές για το σύλλογο ασθενών σας, και σχόλια ή μαρτυρίες.


Να είναι ευπαρουσίαστη και λίγο άτυπη.

Ένα χρήσιμο χαρακτηριστικό μιας επαγγελματικής σελίδας Facebook είναι ότι το περιεχόμενό της δεν είναι αναγκαίο να είναι μόνιμα απολύτως σχετικό με τις υπηρεσίες σας. Κατά συνέπεια, αυτές οι σελίδες μπορεί να είναι μια αντανάκλαση της προσωπικότητάς σας, του προσωπικού σας και της κουλτούρας της εταιρείας.


Εστιάστε σε ειδήσεις, εκδηλώσεις και δραστηριότητες.

Προωθήστε μελλοντικά στοιχεία ημερολογίου. Δημοσιεύστε φωτογραφίες και πληροφορίες από ολοκληρωμένες δραστηριότητες, όπως τη συμμετοχή σας σε κάποιο συνέδριο. Κάντε αναφορά σχετικά με τα επιτεύγματα, τις προσωπικές και ειδικές εκδηλώσεις, καθώς και μεμονωμένες αναγνωρίσεις.


Είναι τα στοιχεία επικοινωνίας σας τα σωστά;

Φαίνεται προφανές και αυτονόητο, αλλά θα εκπλαγείτε πόσο συχνά ζωτικής σημασίας σελίδες περιέχουν ελλιπείς ή εσφαλμένες πληροφορίες. Επίσης, προσθέστε μια ΦΟΡΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ όταν και όπου χρειάζεται.


Χρησιμοποιείτε τις διαφημίσεις Facebook;

Το πιθανότερο είναι πως ναι. Τα καλά νέα είναι ότι οι διαφημίσεις είναι γενικά οικονομικά προσιτές. Αλλά, δυστυχώς η υλοποίησή τους είναι πιο περίπλοκη από ότι φαίνεται. Κάθε διαφημιστική καμπάνια είναι διαφορετική και μερικές φορές μπορεί και να μην είναι η κατάλληλη επιλογή. Ως εκ τούτου, σας βοηθάμε να καθορίσετε τις προτεραιότητες για την καμπάνια σας καθώς και να τις υλοποιήσετε. Στο σύνολό τους οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να είναι αποτελεσματικές όταν γίνονται σωστά. Η πρόκληση είναι ότι δεν είναι τόσο εύκολο όταν δε γίνονται από επαγγελματίες.